Drinkkväll

Idag blir det drinkkväll med tjejerna, det ska bli kul! Har ju inte träffat dom på länge nu... finns massa anledningar till det egentligen som jag inte orkar att ta upp.. Jag är inte långsint av mig, så för mig är ju det mesta glömt...
Det är perfekt att lägga in en drinkkväll mitt i veckan, då blir inte vardagen lika tråkig. Vem har sagt att man bara kan ha fest på helgerna? :)
För att få dagen att gålite fortare så att det snart blir eftermiddag och man kan börja dricka drinkar så tänkte jag faktiskt ta mig en promenad, medans det fortfarande är ljust ute! Sen tänkte jag även laga mig lite god mat men vet inte vad det ska bli för gott än...hmm..
Längtar efter tjejerna nu och att få komma ikapp med vad som har hänt och höra lite skvaller :P hehe! Saknar dom mer än dom kan ana faktiskt, så de så!
Saknar min prins också, men i morgon kommer han hem, yey!
Nu ska jag ut och gå så att tiden rinner lite fortare...
Bye!

(Tack kära syster som har fixat min blogg så fin! Du är bäst! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0