Som en vind...

Min prins har åkt i väg flera flera mil ifrån mig och jag kunde inte följa med eftersom jag måste jobba... Fan jag hatar jobb och jag önskar att jag hade ringt upp dom och sagt att jag inte kunde jobba den här veckan, då kunde jag ha följt med. Jag ångrar mig som satan nu när det är mörkt och kallt och man vill bara ha en varm och gosig kram, fan också!

Hörde, btw, en helt sjukt bra låt i dag med den underbaraste texten av alla texter! Tänkte att jag slänger in den i detta inlägg för mina fingrar vill inte skriva just nu..
Jag älskar dig min prins och den fick mig att tänka på dig och vad du betyder för mig. Hoppas att dom här dagarna går extra fort desto snabbare får jag vara i din famn igen.


 

Jag har aldrig älskat någon annan i mitt liv
Så som jag älskar dig
Innerst i mitt hjärta har jag ristat in ditt namn
Du är en del av mig
Precis som sommaren, som kommer om igen
År från år
Ska du finna kärleken, jag alltid ger dig
Som en vind i ditt hår
På den väg där du går
Ska jag alltid finnas kvar hos dig
Som en våg mot din strand
Och som sol i din hand, ska du känna min närhet ibland
Som en vind i ditt hår
Det kan komma dagar när du tror att ingen ser
Och ingen hör din röst
Nätterna du söker, men du finner ingen ro
Ingen ger dig tröst
Då kan jag höra dig, och jag ska röra dig
Vi är förbundna
För alltid vi två
Jag känner din smärta och din glädje
Och jag vill att du ska förstå
Som en vind i ditt hår
På den väg där du går
Ska jag alltid finnas kvar hos dig
Som en våg mot din strand
Och som sol i din hand, ska du känna min närhet ibland
Som en vind..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0