Utkast: Hej Hopp ...

Hej Hopp i lördagskvällen!
Kom nästan precis för en stund sedan hem från min sminkning på Malin, hon kommer att vara balens drottning! iaf om jag fick välja. Som jag sa i förra inlägget så ska jag lägga upp bilder, men jag glömde ju kameran som jag så klipskt skulle komma ihåg, men icke! så jag fick låna mina systrars kamera istället, tur att dom finns. Så bilder kommer att läggas upp så småningom.
När jag kom hem så satt min prins och väntade på mig och jag hade varit så snäll och köpt med mig lite godis. Så det blev lördagsmys också denna helg, alltså inte bara fredagsmys utan lördagsmys med. Det är inte alla som har det så bra som jag, haha!
Det var väl allt för idag, tror jag.. nu ska jag fortsätta med att kika på Madagaskar!
Mys pys på er alla från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0