Uppdatering

Måste verkligen bli bättre på det här med att skriva blogg... Fan va dålig jag är på att uppdatera!
Kollar på The Hills nu på Tv.. Hur bra är inte de att MTV kör ett maraton mitt på dan med The Hills! Love It!
Bredvid mig ligger Pontus och sover, hehe. Han och hans flickvän har gjort ett brake så medans han letar efter en ny lägenhet att bo i så bor han hos oss.
Vi var och handlade massa mat idag, jag och Ponta. De var faktiskt han som föreslog att vi skulle handla eftersom vi typ inte har nå mat alls hemma!! Och de var faktiskt sant! Inte ens frulle.. men nu har vi :)
Jag och min prins är ju lite dåliga på det där med att storhandla. Vi gör det typ när vi får lön, men sen blir det liksom inte av nå mer på resten av månaden. Faktiskt att det är konstaterat att det blir mkt billigare om man storhandlar en gång i veckan än att man småhandlar... Fråga mig inte hur, eftersom man skulle köpa samma saker ändå?
Igår var jag äntligen in med min ansökan till skolan... Ja det är sant.. Jag ska börja plugga i höst, jag måste! Ska plugga samma som jag redan jobbar med, men ska studera på distans och kan därför jobba samtidigt och slipper studielån, de ni :) plus att när jag är färdig har bättre tillgång till fast jobb och får högre lön ;P
Näe, nu ska jag ner till tvättstugan för att hämta upp min tvätt och sen ska jag vänta på att prinsen kommer hem!

Just ja.. Glöm inte att gå in på min hemsida: alexandraj.hemsida24.se

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0