090820

Heeeeej bloggis!        jag
Jäklars vad längesedan som jag skrev... Alldeles nyss var det ju Juni? eller???
Jaha.. har ni haft en bra sommar? Själv så har jag faktiskt jobbat precis hela sommaren, men de känns skönt nu så här eftersåt när man får lönen och förresten tycker jag inte att det varit någon vidare sommar heller... så de så ;)

     tilda     r
    Syrran tog studenten     Vet inte om ni ser, men 
                                                 dom här sötisarna till rådjur 
                                                 hälsade på oss en dag.

Jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på åt Prinsen i födelsedagspresent. Han fyller år snart och jag har alltid lika svårt att hitta på vad jag ska köpa..
Det är alltid samma sak, de spelar ingen roll vem de är som fyller år, de är alltid lika svårt.
Men nu när jag sitter och funderar så vet jag kanske vad jag ska hitta på, men om jag skriver de här vet han ju, så jag struntar nog i det ;)

Har fixat lite i lägenheten nu också när jag haft lite ledigt. Nu börjar jag äntligen bli nöjd. Jag köpte nya gardiner igår, lite brunbeiga, satt upp ett "blommträd" på väggen (finns på Ikea) satt upp tavellister istället för att hänga tavlorna på väggen, jätte snyggt faktiskt. Och.. ja just ja.. vi har betällt en ny soffa också, hoppas att den kommer snart för de var ca 3 veckor sedan vi beställde den. Kanske jag ska ta och ringa snubbarna på firman?
Sen ska bara det förbaskade barbordet, som just nu ligger på golvet, upp mot väggen också. Men de vägrar ju att sitta fast och ramlar ner HELA tiden!
Specialgrejer, specialgrejer....
ödlor
Våra nya husdjur, fick dom för ngn vecka sedan.
Jätte söta faktiskt! eller hur?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0