090821

God morgon!
kl är nu 07.33 och jag är vaken för jag måste tvätta...
Fattar inte att dom bara har en tvättstuga till så många lägenheter, herregud!
Dags att skaffa tvättmaskin kanske?

Hade en helt underbar kväll igår. Det hände inge speciellt, men den var hur skön som helst.
Vi åt god mat och kikade på en fantasktiskt film som jag tycker att ni borde se:
- The City Of Angels.
Sjuuukt bra! Jag har sätt den en gång förr och såg den igen igår.
Efter att man kollat på den så ändras perspektivet på livet och man lär sig att ta vara på allt som man egentligen inte tänker på. Se den!

Förresten såg ni friidrotts VM igår?
Han från Jamaica tog världsrekord igen!! Är han så bra eller är han dopad??
Man kan ju börja undra...

kakform
Hittade en jätte fin sockerkaksform häromdagen, ungefär så här fin.
Tänkta att jag skulle baka ngt gått till prinsens födelsedag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0