090822

Hallooo!
Jädrans vad det regnar ute idag.. suck.. typiskt när det händer lite saker i stan som man vill gå på..
De är nämligen strömmingsleken här i söderhamn med massa artister och markand, men som sagt de är ju inge skoj att gå på om de regnar.
Vi tänkte dra ner igår och kika på HEAT men regnet kom redan då.. så de blev inget. Somande istället typ vid elva och vaknade vid sju och är heeeelt utvilad. Tur de för idag är de 50 års kalas med massa god mat och släktträff, haha! ;)

Det sägs att de ska sluta regna vid tvåtiden och nästan bli sol framåt kvällen.. ska man tro på de?
Jag håller tummarna och hoppas att vädret blir bättre så man kan åka ner på stan och sitta i öltälten och kika på folk. De är ju hur kul som helst att bara sitta och glo på folk, haha!
Annars vill jag faktiskt gå på bio, så de så ;)

Jag hör kanske av mig sen när jag kommer hem om inte vädret blivit bättre och vi stuckit ner på stan ;)

Puss!
(ska ladda min kamera också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0