090827

Lööööning! ;)

Har det verkligen gått fyra dagar sedan jag uppdaterade min blogg?? Helt sjukt!
Jag fattar inte att alla stora bloggare har tid med att uppdatera flera ggr per dag... Fast dom kanke inte har så mkt annat för sig heller.. Ne nu var jag dum!

Igår hjälpte jag min kära vän att flytta till sin supermysiga nya lägenhet, den kommer att bli perfekt när hon satt sin prägel i den ;)
Vi var till massa budget ställen där vi hittade massa smått och gott till våra lägenheter, tillexempel en ny tv bänk till sovrummet hihi.

tv bänk
Ny tv bänk till oootroligt bra pris!!

Idag har jag varit med min svärmor och "bror" och shopat kläder åt min prins till hans födelsedag,
han kommer att bli skiit snygg!
De är ju så kul att vi får handla kläder år honom för han har inge intresse alls för shoping ;)

Härom dagen åt vi kanske världens godaste mat som jag bara måååste skryta om.
Inga konstigheter alls och helt vegetarisk.
En enkel sallad med ja.. de vanliga:
Gurka
Tomat                                                                   
Paprika
Rödlök (om man vill)        
Oliver
Och så blandar man det med Keso, mums!

Till detta ska man ha Cornfiléer och steka dom i bitar och krydda
    
 dom med grillkrydda, såå otroligt gött!

sallad                       mmmmm

Ja.. de var en liten uppdatering från mig.
Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0