090831

Hej där!

Nice väder idag.. !

Som sagt jag förstår fortfarande inte hur man har tid att updt sin blogg HELA tiden!?

Igår fyllde min prins år, äntligen är vi jämngammla ;) haha!
Men jäklar vilket kaos de blir när precis ALLA ska komma på kalas. Alltså han har ÅTTA syskon, plus att ngr tar med sig respektive och sina barn, förstår ni mig lite?? haha!
Men det är ju förstås väldigt roligt också på samma gång, så egentligen är det fel av mig att klaga!
Dom är ju så snälla och underbara.

Tack snälla mamma för att du gjort så god blåbär och hallonpaj, alla tyckte den var super god!

Denna vecka kommer jag tillbringa i Gävle då min prins ska jobba i jämtland, suck!
De är lite jobbigt de där, men jag ska passa på att fixa och dona lite i mitt gamla rum hos mamma och gå igenom lite saker som jag har kvar, man vet ju aldrig vad man kan hitta ;)
Och självklart ska jag umgås med min familj och vänner!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0