Alex rekomenderar!

Hej på er!
Gud vad länge sen de var jag uppdaterade nu, haha! Men seriöst så här länge kan de ju inte gå!!!
Nu har vi semester och livet leker. Inga måsten och inget tvång ;)

Idag har vi varit ute och fiskat, kört cross (inte jag dock), kikat på film och nu sitter vi och spelar Monopol.
Vad mer kan man göra en söndagkväll?

NU till saken.
Jag ska rekomendera en mascara (Telescopic Explosion Mascara) som jag spontanshopade här om dagen. Tänkte att jag skulle prova ngt nytt.
Faktiskt att jag blev poitivt överraskad av denna lilla, jaa LILLA sak. Den är helt underbar att måla fransarna med och jag kan inte vänta tills jag får använda den till att sminka ngn med den.
Jag tänkte vid första tanken att det skulle ju bara bli drygt att hålla på å borsta alla fransarna med den där lilla klumpen till borste, men icke sa nicke! Den fick med alla fransarna, tog dock lite längre tid än med en heldragen borste, men de var det värt ;)
Prova den, du kommer inte att bli besviken!


(Bild ska visas här, men bilden vägrar att laddas upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0