Pepp!

Jahaa.. så var man här igen då.. Jag som skulle ha sommarlov från bloggeriet, men de går ju inte så bra när det inte är nå fint väder ute och man sitter och läser alla andras bloggar. Då måste man ju bara skriva i sin egna blogg ;)

Nu är jag sjukt pepp på att börja plugga till hösten.... Har varit lite osäker innan, men nu jäklar!
Jag sitter nämligen och kikar på sjukhuset på trean just nu och inser att snart kanske det är jag som hjälper folk i ambulansen eller på sjukhuset, åh vad jag vill!
Helst vill jag ju bli ambulanssjukvårdare, det ser så otroligt spännande ut och snacka om varierande jobb! De kan ju aldrig bli tråkigt.
Tänka sig... snart är jag där ;)

Jag har tänkt på en sak... Att när man bor med någon så blir det väldigt väldigt ensamnt när den personen inte är här.. jag som sa förut innan jag träffade min prins att jag inte skulle bo med ngn utan ville bo själv och få ha mina egna saker, haha! Tänk vad livet kan förändras och jag  tror nog att man har utvecklats med tiden, och tur är väl det!

roos

Kommentarer
Postat av: emma

Yes bodde där bra länge =) men nu bor jag i hudik, du då? =)



Tack så hemskt mkt. <3



Kram

2009-07-09 @ 12:52:01
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0