10/6

Heeej alltihopa!
Vill bara tacka för kommentarer, de är jätte kul att ni skriver när ni kikar in här hos mig ;)

Idag har jag haft ännu en dag med fullt på schemat. Syster har ju studentmiddagen idag så jag har fixat hennes hår och sminkat henne fint. Jag är Makeupartist, men tycker det är jätte kul med hår så jag brukar även göra håruppsättningar.
Självklart tog jag bilder på sminket och håret ;)
Jag vet, färgerna på sminket syns inte så bra eftersom vi fick använda mobilen att fota med, men på middagen ska pappsen komma med systemkamera, så flera bilder kommer ;)
Sminket som vi valde går i färgerna lila och shimervit.

maatan
Hoppas du får en bra dag Thilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0