14/6

Hej bloggen!
Åh, jag har inte uppdaterat på flera dagar nu.. jäklars vad det kliar i fingrarna kan jag säga. Sory att det har blivit dålig updt, men har haft fuuuullt upp med studentfirande och jobb.
Egentligen så tänkte jag vänta tills imorgon innan jag skulle slänga in ett inlägg med allt som hänt under helgen, men jag kunde inte hålla mig. Jag kände bara att det var ngt som fattades, så Prinsen satte datorn i famnen på mig och jag började blogga ;)

Jag fick en otrolig suprise idag när jag var in på Stina-Lee´s blogg då hon berättar att hon ska bli mamma! Åh guuud va sött! och nu längtar jag ännu mer tills man själv får uppleva den känslan.
 Jag lovar att hon kommer att klara det där fin fint ;)

Har sån jäkla lust just nu att slänga in alla bilder från studentfirande m.m.. men jag känner ändå att det får vänta tills imorgon när jag har lite tid för mig själv att sitta framför datorn.

Skulle köpa The Sims 3 idag också, men det var slut i butiken.. Jäklar sa jag och åkte hem!

Ses imorgon!
kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0