17/6

Hörrni, har eran blogg också krånglat idag??
Jag slängde nästan datan i väggen för att mitt inlägg försvann när jag skulle publicera de... ÅÅÅh, hata!
När det kommer till datorer ska det bara funka helt enkelt annars skiter jag i de!!

Jaja.. annars då??

Joo jag har jobbat.. kom hem nyss.
Käkade på Mcdonalds i förrgår bara för att jag skulle få ett snyggt CocaCola glas ;)
Denna veckas färg var grön och nu har jag bestämt att jag ska ha alla färgerna, haha.
Så de blir till att äta Mcdonalds varje måndag ;)

Som sagt jag skrev ett längre inlägg i förmiddags...
Men imorgon är vi lediga båda två, långledigt med andra ord över midsommar ;)

gllllllllllllllljagh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0