18/6

Ja ni.. Idag var det kö in på systembolaget.. kan ni tänka er??!! I Söderhamn. Snacka om att folk ska festa på midsommar haha.
Vi fick värsta schocken när vi kom ner på stan för det första, det fanns ingen parkering i hela stan. Det slutade med att vi fick parkera låångt ifrån systemet och fick gå med allt vi hade att bära. Men de gick bra ändå. lite extra motion bara ;)

Sen har jag tvättat och dammsugit så nu är det fint.
Men vad händer på midsommar då?? Nå planer inför de? Själv så vet jag inte vad som händer faktiskt, men de brukar ju bli roligare om man inte planerar så mkt.

De är nu ett är sedan jag och Prinsen träffades och vi är fortfarande lika kära. Underbar känsla de där ;)
Så man vill ju ändå att det ska firas på nå sätt, hih.

Vill önska min vän N idag när hon ska ha sin första hudvårdsklass. De kommer att gå jätte bra ska du se.

prinsen
Jag och Prinsen. Bland de första kortet som togs på oss tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0