19/6

Glaaad midsommar på er allihopa!

Ett år sedan som jag och Prinsen träffades ;)

Idag ska vi till Gävle på fest, attans vad kul de ska bli. De ska bli så kul att träffa min vän A för vi träffas så sällan nu för tiden, åh vad jag saknar henne!

Först ska vi åka och käka med mamma, hennes sambo, mormor och morfar och massa annat folk.
Men hallå! Vart är solen? Äsch det ordnar sig ;)

Jag tänkte bara passa på att tipsa om en sida med superbra smink. Det är från min skola där jag gick min Makeupartist utbildning och dom har nu börjat med wepshop. Äntligen slipper jag åka till Sthlm när jag ska ha nytt smink! ;)
Gå in och läs mer på Mariart.se

sminkk

Ha en bra dag så hörs vi i morgon!
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0