20/6

Ibland så kan jag bara inte med datorer och sidor som krånglar.. är det bara för mig som blogg.se har varit väldigt segt på sistonde? Vill veta för snart blir jag galen rent utsagt!
Inge kul att blogga alls när de bara krånglar!

Iaf.. hade ni en bra midsommar?
Vi hade det underbart. Härlig stämning och trevligt folk ;)
Var även ut och träffade mamma och hennes sambo där dom stod med husvagnen och sedan taxi från stan till festen.
Blev inte mkt till sömn, men de var det värt, hihi.

En sak jag tänkt på mkt... Jäklars vad bekväm man blir av att ha körkort. Jag menar.. orka åka buss?? NEE!
Folk som ska fjanta med busskort och betalning, folk som ska på och av HELA tiden! Ne, bilen är ett bra fordon ;)

I morgon ska jag jobba dubbelpass så då kommer jag kanske inte hinna blogga nå,men jag ska försöka ;)

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0