22/6

Hej där!
Nu vet jag hur man blir när man är så där övertrött som folk pratar om att dom kan vara..
Tecknena för min övertrötthet blev när jag :
Började se i syne, göra saker halvdant eller två gånger, tappar saker för att man ställer dom i luften osv osv..
Det var min dag i dag på jobbet de, men kul hade jag iaf ;)

Jag shoppade ett linne idag efter jobbet från VeroModa. Brukar typ aldrig gå in där i vanliga fall, men kikade in idag och fann de jag ville ha.
Min kamera är nu på uppladdning och kan därför inte fota mitt fina linne så jag får vänta. Tänkte att jag skulle hitta det på deras hemsida VeroModa. se men... ursäkta... Fan vilken dålig sida! Gå in och se själva så förstår ni mig ;)

Näe nu står tacosen och väntar!

transf
Kikade på Transformers, första filmen häromdagen och nu kan jag inte vänta tills jag får se den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0