23/6

Lata dagar?!

Puh vilken promenad jag tog, alldelses svettig är jag efter typ en timmes promis hehe.
Det är ju hur skönt som helst ute, äntligen lite värme och jag är leeedig ;)
Så jädrans härligt att bara slöa och verkligen tänka på att man verkligen ska slöa också annars blir det lätt till att man gör massa onödigt när man är ledig, haha.
Jag är ju en sån som måste ha ngt att göra annars blir jag tokig, men ibland (en dag som denna) måste jag verkligen intala mig själv att inte göra ngt, konsigt eller hur??

Tänkte om jag skulle höra mig för vad S gör idag, men jag känner att de är ganska skönt att bara få vara också så vi får se.
Sitter och väntar på att solen ska komma till balkongen så jag kan sätta mig där i bikini och jobba på det bruna ;)
Den borde ju komma snart!

linnnee
Passade på att plocka en bukett blommor när jag var ute.
blomma
Här är linnet från VeroModa som jag har på mig idag  med jeansleggings

Njut av solen nu ;)

Kommentarer
Postat av: Nancy





hej baby. glöm inte bort imorgon nu bara,kl 19 :p.

blir typ bara du,jag, sanne o kanske nån mer..men blir mysigt;)



Du kan väl ringa mig på dagen elr nå?=)

har inga pengar på tlfn :(men blir skitkul imorn :p.



love you...

2009-06-23 @ 17:42:52
URL: http://nancylopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0