2/6

Goood dagens! Hur står det till?

Kom nyss hem från lite ärenden på stan, sådant man måste göra fast det känns fördjävla tråkigt!
Men nu är det fixat och även fast jag inte hade en aning om vart stället låg så hittade jag. Jag kanske inte har så dåligt lokalsinne ändå??
Visst är det konstigt ändå hur man finner sig i och tillslut accepterar saker ibland. Alltså jag har gått och stört mig på att det är så förbannat rörigt i våran lya sedan i lördags, men på något vis har jag slutat stört mig och börjar finna mig i och acceptarar att allt behöver inte vara så perfekt hela tiden... Konstigt! Men nu ska det bli ändring på de, NU ska här städas och skrubbas!

Ses sen!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0