3/6

Hej hej hallooo!
Idag har jag haft fullt upp hela dagen.

Först var jag och S och badade med lilla M, sen åkte vi och hälsade på P i hans nya lägenhet.
Efter det så fick vi ett ryck och åkte och köpte tvättgrejer till min och prinsens bil. Vi dammsög och skurade ur den och tvättade av den utanpå också. Så nu är den som ny igen och guuuud så fin den blev ;)
Prinsen blev överlycklig på mig när han kom hem!

När jag kom hem, bara för en stund sendan, så tog jag en promis till Ica och köpte mat. Jag förberedde och lagade det mesta av maten tills han kom hem. Han blev ännu gladare och nu avgudar han mig, haha! ;)
Jag hade en jädrans tur med vädret för jag hann precis hem innan det började ösregna.

Lyan är ren och fräsch och nu känns allt underbart!

Men dagen är inte slut för de... Nu blir de film!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0