Hata myggor!

Alltså de var jätte mysigt att bada igår, men inte idag när vi märker hur många myggbett vi har. Jäklars vad många som bet oss igår, shit pomfritt ;)
Jag har nio st på högra benet och elva på det vänstra.. Och vi ska inte ens tala om rygg och rumpa, herregud.
Jag sitter tillochmed här nu och för varje mening måste jag klia... Jaja de är väl sånt man får leva med antar jag, alla årstider har ju sina brister ;)

Ska btw köpa en jätte bra produkt av minn vän N som innehåller aloevera som man kan ha överallt och till allt på kroppen. Den har ju en verkande effekt på allt och just nu skulle jag verkligen behöva den över mina myggisbett.

Annars då?
Vi har varit och uträttat våra ärenden, tog en lunch på stan, shopat och fikat med svärföräldrarna. Vi har tillochmed hunnit bada och sola på stranden. De ni, de lönar sig att vara morgonpigg hihi!
Just nu sitter jag ute på balkongen i solen med min lilla dator, gött ;)

Imorgon är det bröllopssminkning yey va roligt de ska bli! Ska vara där till halv två och det är i Arbro så måste åka i bra tid, men kanske hinner sola lite först?
Nu ska prinsen och jag äta jätte gosa mackor med soltorkade tomater och brieost och sedan kika på The Grudge tre. Hoppas jag vågar sova sen bara ;)

Höres imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0