Klar...

... med jobbet!
Hade skit kul på jobbet idag faktiskt för jag jobbade med min kära vän N, fan va vi kan få tiden att gå fort ;)
De va skit kul att träffa dig idag gumman, de känns som de var längesedan vi träffades även om vi pratar annars.

Var även på stan en sväng idag också och köpte studentprelle till syrran.
Tyvärr så kan jag inte skriva vad vi köpte för jag vet att hon kollar min blogg, hehe. Såå p fredag får ni veta vad det blev ;)

Det sägs att det ska bli regn på fredag, stämmer det??
Hoppas inte, snälla solen tänk på studenterna eller iaf på min syster som inte vill ha regn!

Ska nog g och slumra en stund nu tills jag ska upp igen ca 01.30 då jag ska köra massa fulla studener hem.Tänk så
snäll jag kan vara ibland ;)

Sov gott!

(Miss you!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lottar ut ett par cheap monday byxor! (bild hittar ni på bloggen) tänkte köra bästa kommentaren om ni inte har andra förslag?



skit fina byxor i storlek 27,aldrig använda. pris 400 kr! vill gärna bli av med dom ;) väldigt fina tycker jag!

2009-06-09 @ 23:02:25
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: DesignByMilly♥

Hej hej!

Kikar in hos dig..



//Milly ♥

2009-06-10 @ 08:08:52
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0