Nationaldagen...

Kom just på att det är ju fucking söndag idag ju, de är ju inga affärer som är öppna!!! ÅÅÅh, hela dagen förstörd... nejdå! ;)

Istället tog jag tag i alla påsar med flaskor och burkar som stog på köksbordet och åkte in med dom till återvinningen, weee vad jag är duktig och tänker på miljön.

Om ni undrar varför inte det finns nå Å i vissa ord så är det för att min Å knapp börjar ge upp...
Och samma sak med L knappen snart... Fan!

Idag kanske det blir krogen.. de är mnga som ska gå ut har jag hört, weee ;)

bebbe
Saknar min Melker ibland så jag blir galen!
Men han har det bättre hemma hos mamma där han
kan leka i skogen.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Melker saknar dig med, han ligger här bredvid vid fläkten och sover med sitt nya halsband :D han gick nyss genom kattlådan för första gången! hihi

2009-06-07 @ 19:09:12
URL: http://mathildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0