10/5

Oj vilken kväll det blev igår... Men attans vad roligt vi hade! Först blev det Cruising i Gävle, vi satte oss på en uteservering där vi kunde se alla bilarna, toppen! Sen bar det av mot Söderhamn igen och där blev det krogen.
Det bev en kväll med massor av överraskningar.. en utav dom mindre trevliga var när jag skulle luta mig fram för att kyssa min prins då min näsa började blöda helt utan anledning. Det sprutade blod rent utsagt! Men personalen tog väl hand om mig och min näsa. Efter en stund gav blodet med sig och jag kunde fortsätta mitt dansande på dansgolvet ;)

Ngn som varit med om samma sak eller ngt liknande? Skulle vara skönt att höra eftersom jag tycker att det var helskumt och alldeles otippat av min näsa att göra så...

Nåväl...
Har precis ätit pizza till frukost, gött! Hemmagjord faktiskt, så lite kreativ har man ju faktiskt varit. Nu ska jag lägga mig i soffan och dra täcket över mig tills vi ska ut med ekan och fiska, de ni!
Fortsättning följer...                                                            



tatoo      <---------- Funderar starkt på att göra ngt liknande, fast ngt helt annat!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Hej! Fina bilder..! =)

Lät som du haft en trevlig helg!

2009-05-10 @ 15:06:41
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0