12/5

Hejsan!
Idag har jag nämligen varit och köpt mig lite blommor till min balkong! Jag var även på Rusta igår och köpte mig en trall som jag ska ha där, plus att jag ska skaffa en bänk man kan sitta på. Nu låter det som att jag har den största balkongen i Sverige, men så är icke fallet! Jag trycker bara ihop allting som jag vill få plats med. Det kommer att bi jätte snyggt och på torsdag är jag ledig så då får ni väl ett resultat på de också ;)

Jao.. har även jobbat idag. Vi tog en långpromis till ett kafé och köpte med oss muffins som vi fikade på till eftermiddagskaffet, gött!
Och mer sugen på att baka blev jag och kom på att min syster fyller år snart, så när jag kom hem bakade jag bullar till hennes kalas. Eller jaa.. inte helt ensam såklart, mina syskon var ju också med!
Kanelbullar!!! Mums!

Annars har det inte hänt så mkt mer idag... Längar till sommaren då det blir massa bröllopssminkningar!
Längtar efter min Prins också som kommer hem imorgon!
                                                                            Alexx
                                                                        

                                                                     Mitt nya hår

                                        hår                                                      bak    
                                  Baktime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0