13/5

läppar
                                                                          Nu är jag tillbaka i Söderhamn!
Vet ni vad som hade hänt med min prins bil idag när jag skulle åka från jobbet?? Nån jävla idiot har snott blinkersglaset! Fan att folk är så fattiga att dom måste sno från våran fina BMW... Suck!

Jaja... är så jäkla trött och glad på samma gång! Är trött för att jag gick upp tidigt i morse och mycket glad för att min prins är hemma från Sthlm... Och det ska bli sjukt skönt att få vara ledig i morgon och då ska jag pimpa våran balkong, de ni ;)
Bilder kommer att läggas upp! 

Och... i morgon ska jag verkligen ta hand om min kropp och göra lite hemmagjora ansiktsmasker som ska förbereda mitt ansikte på sommarens värme ;)
                                                                        Alexx


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej tjejen =) Allt bra med dig? Kul o höra ifrån dig igen! Jaså, var bodde du nånstans? =) Kram

2009-05-13 @ 19:22:09
URL: http://flatfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0