15/5

Heeej på er!
Tyvärr inga bilder på balkongen än... om jag ska vara ärlig så är den inte riktigt klar... det fattas en bänk! Men sen så! Tänkte att jag skulle ta och lägga upp bilderna på balkongen, men de är ju roligare när den är helt färdig.

Hmm.. Idag har vi varit ute och fiskat. Mkt skönare väder idag, men fortfarande kallt! Fryser lite än faktiskt.
Och känner mig lite irreterad för tillfället på en kille (Inga namn här på bloggen). Alltså... varför jag är irreterad är för att han hela tiden ska plasera in människor i olika fack... Tex Tjejer och killar. Jag sa emot, men han förstod fortfarande ingenting... Jaja det finns trögfattade människor därute, så se upp! ;)

Men som sagt bilder kommer snart så håll ögonen öppna!

Alexx


Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥

Jag vill se bilder, spännande :D



Ja det där med att placera in oss i olika fack är ju kanske inte så smart.. Gillar inte sånt!



Kram på dig vännen :D

2009-05-18 @ 09:58:51
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0