18/5

Hejsan Svejsan!
Ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande under helgen... Inte riktigt mitt fel dock eftersom internet har ganska mkt med det hela att göra.

Men nu är jag tillbaka vid datorn ;)


Helgen har bestått av:

*Fiske

*Crousing

*Öl

*Jobb


Det där med jobb kan jag ju säga att det var inte jag som jobbade utan jag följde med min prins när han skulle jobba. Han skulle hjälpa en polare att lägga plattor vid hans hus ute på skärgården. Så j*vla fint ställe ska ni veta! De såg ut som på saltkråkan och min nya plan är att skaffa mig en liten stuga på denna ö ;)

Ja.. så var det måndag igen då. Kom precis hem från jobbet.. och ska snart bege mig till Hudik så fort min prins har kommit hem. Anledningen till de är att han glömde sin mobil där i helgen.. suck.. Klant!!

Och nej tyvärr.. inga bilder på min pimpade balkong än... ni får vänta lite till... sorry!
Kanske smyger in här en stund efter vi kommer igen. Ses sen, puss hej!


Alexx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0