19/5

Grattis till min syster som fyller 19 idag!
Grattis till farmor som också fyller år idag!         
Även ett grattis till pojkvännens bror!
    (alla på samma dag, helt otroligt)

Vi var på kalas och firade min syster i lördags, istället för idag på en vardag när alla ska stressa till och från jobb...
Av mig, min andra lillasyster och prinsen fick hon massa smink som jag köpt och satt ihop. Tänkte att det blir ju lite personligare om man får lite ihopplock och enbart färger som passar henne. Och hon blev jätte nöjd ;)

Vi var även till farmor i lördags!

Vet ni vad min prins gjort idag när jag skulle äta min maltåda på jobbet!?
Han hade lagt i mos och korv och över det gjort ett hjärta av ketchup, det är i sådana tillfällen man inser hur lyckig och älskad man är! Love you <3

I morgon är jag ledig och då tänkte jag lägga upp lite bilder på balsminkning/student nu när det börjar närma sig så kanske nån utav er vill ha lite tips. Tänkte även försöka bli klar med min pimpning av balkongen ;)

Hejs!
                  Alexx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0