20/5

Jahapp då spöregnar det helt plötsigt...Konstigt det där med väder!
Nu har jag precis hoppat ut ur duschen och tänkte faktiskt ta mig lite tid att sitta här. Jag är ju ledig idag och guuud vad skönt det känns att inte behöva åka till jobbet. Har kommit in i ngn egentidperiod tror jag.

Tog mig lite sovmorgon idag också, men vaknade vid nio och  tänkte att det fick ju duga. Annars brukar jag vakna vid sju och kan inte somna om. Det är nog som min kära vän N sa att vi börjar nog bli äldre, hehe jaa.. och tur är väl de!
Jag ska lägga upp lite bilder på studentsminkning idag, håller på å pillar med de nu ;)
Så om ni vill vara fin på/vid studenten ta mina råd!
             (strålande sol igen)

Ses!
                     
                              Alexx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0