25/5

alexandraj.hemsida24.se
Idag blev det lite måndagssysslor.
Eftersom jag är ledig idag så passade jag på att städa undan lite grejer och sätta upp lite saker på väggarna. Min stora fina runda spegel ska snart sättas upp över sminkbordet också, men jag tror jag behöver lite hjälp från min prins med de. Men ett par fina ljsustakar, eller vad man ska kalla det, har iaf kommit upp!

Snart får man lööön och då ska jag lägga lite pengar på hemmet, men de mesta kommer nog gå åt till smink!
Jag har som sagt i tidigare inlägg ngr bröllopssminkningar i sommar och måste uppdatera min kära sminkväska ;)

Nu ska jag ta en långpromis och sedan åka och handla!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0