29/5

Tänk att det snart är midsommar... helt sjukt! Alltså om allt ska stämma så har det varit sommar i typ en månad nu utan att jag har märkt av det, har ni? För jag menar MIDSOMMAR ska ju vara i mitten av sommaren, men sommaren har ju nyss börjat? eller?

Jaja.. de blev ingen husvagn i helgen iaf, vi går ner på bryggan och solar, grillar och fiskar istället. Mys mys.
Vi tänkte att man behöver ju inte göra det så kompliserat hela tiden, vi kan ju njuta av det fina vädret på bryggan lika väl ;)

Nu ska jag ner och tvätta.
Mitt hår är ljusare än på bilen, vet inte vad som hände med kameran och just nu så har jag inte tid att ta ngn ny ;)

                                                              

                                              hår1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0