8/5

Tänkte att jag idag skulle ta mig lite sovmorgon, men hur lätt var de när solen sken in genom fönstret och jag kände för att gå upp och bege mig ut i solen. Jag kan helt ärligt inte sova längre än till sju eller åtta, även fast jag varit uppe sent på kvällen/natten. Kan det bero på min morgonpigga pojkvän? hmm.. Så idag gick jag upp kl sju..

Kom och tänka på förra året vid den här tiden då var jag på en fotosession i Norra Åbyggeby i Gävle och sminkade en jätte söt tjej. Vi hade strålande väder och det var typiskt sådant där vårväder när man inte riktigt ver om det är varmt eller kallt ute. Ibörjan av plåtningen var det iaf rätt så varmt, tills det började hagla... Jaja tänkte vi och  kom hem med några schyssta bider iaf ;)

                                                                                   natursminkning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0