Ivrig!

Hej Hej!
Sitter här i Gävle igen...Känner mig riktigt måndagstrött faktiskt, det var längesedan som jag kände mig så här slut. Fast jag vaknade ju till vid tretiden inatt också av att min prins lära åka till jobbet i Sthlm.. Och sedan dess så sov jag inte riktigt så bra... Tomt i sängen helt enkelt!

Jag är så jäkla ivrig på att lägga upp maaassa bilder från helgen! Guuuud vilken underbar helg det varit alltså! Obeskrivligt väder och trevligt folk som hälsat på oss.
Till och med så att grabbarna badade från bryggan, de ni! Men faaan va brun man var efter att ha suttit där från förmiddan till eftermiddan, oj oj oj säger jag bara, nu är jag värsta negern, hah!

Ja.. just ja...  de jag skulle komma till och varför jag är så ivrig är för att jag inte kan lägga upp nå bilder förrän ikväll, därför att jag har glömt min kamerasladd och syrran (som har en lika mobil)  är hon hennes pojkvän... Suuurt för mig, hatar att vänta!

Som sagt bilderna kommer snart! IKVÄLL :D

Alexx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0