Mat ute i Solen...

...Blev det idag för mig, prinsen och ett till par J och E. Tacos på tacobaren blev det och usch vad mätt jag är nu. Inte nog med att jag åt mig mätt där, efter det åkte vi vidare till svärföräldrarna som bjöd på kaffe och smörgåstårta. Och står det smörgåstårta framme kan jag inte låta den vara!

En jädrans härlig eftermiddag faktiskt med sol, det uppskattas! Till och med att det var så varmt att jag tog av mig min skinnis (skinnjacka) för en stund medan vi åt.

Nu har vi hyrt två skräckisar och köpt popcorn som jag också ska fylla  magen med.. hehe.
Jag recenserar filmerna sen ;)


                                                                  
                       hm
                        Tänkte beställa nya sommarklänningar, från H&M ;)

Kommentarer
Postat av: Matan

ååh den röda var skit fin!

2009-05-22 @ 00:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0