Nokia N79

Såg att Kenza har en tävling på sin blogg där man kan vinna en supersnygg mobiltelefon, vill ha! Och för att man skulle få vara med att tävla så skulle man skriva ett inlägg varför just DU- jag i detta fall ska vinna....

Jag vill vinna därför att jag just nu har en annan mobil (inga namn) det säger väl allt, eller? Nokia har den snyggaste designen på mobiltelefoner just nu. 
Jag kommer ihåg när jag var liten, eller ja.. mindre.. så kommer jag ihåg att min första mobiltelefon var just en Nokia. Nu kommer jag inte i håg vad den hette eller så.. de var ju på stenåldern känns det som, heh, men iaf.. Jag hade gått och spanat på denna telefon i flera flera veckor och det var snart jul. Jag fyller år ganska kort efter jul så jag minns att jag sa till min mamma på julafton att jag kunde ju önska mig en telefon när jag fyller år istället, för jag trodde ju adrig att jag skulle få mobilen, men mamma sa inget.
Tillsut så kom ju tomten. Jag öppnade alla stora paket först för jag vågade inte ta dom som såg ut som en liten kartong med en mobil i. Jag öppnade alla paketen, men fortfarande ingen mobil... Men sen säger mamma " just ja,  jag tror vi glömt ett paket" och fram ur säcken tar hon upp en mobilkartong och jag insåg att det var MIN telefon som jag gått och spanat på sååå länge! Jag grät av lycka och det gjorde faktiskt mamma med. Det är faktiskt ett starkt minne av min bästa julklapp som faktiskt var en NOKIA och det skulle vara underbart  att känna samma  lycka igen!                                                                                                                            nokia n79


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0