Shopping!

Idag blev det en helshoppingdag med mina systrar, jätte härligt!
Jag hann faktiskt med att träffa min vän A ocskå, det kändes otroligt bra. Vi träffas ju inte så ofta längre nu när jag inte bor i Gävle... Vi har kommit på att nu ska vi tattuera oss  ÄNTLIGEN! Vill verkligen de nu, men de måste ju ske inom en snar framtid eftersom att göra de på sommaren inte är en så bra idé, tycker jag!
Vi pratade med en tatuerar som verkade helt okej faktiskt.

Nu ska jag krypa till kojs, tror jag ska sova inne i syrrans rum inatt hehe ;)


Shoppade ett tubline, sommarskor och en kjol som jag ska ha på syrrans student.

kläder

Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥

Fin gumman :D

2009-05-28 @ 11:51:40
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0