09 11 13

Vet ni? Idag ska vi åka till Sundsvall och vet ni? Där ska vi på konsert och vet ni vilka vi ska se? TAKIDA! wiiiihoooo, kan inte vänta. Vill vara där NU NU NU!!
Åhhhh underbara dag är äntligen här =)

Sen kom jag ju på att det är fredag den 13:e också... ojoj. Det värsta som kan hända är ju att dom ställer in hela skiten, men då jävlar! hihi
Försökte få fram en bra bild på sminket idag, men ljuset vill sig inte... så bilderna fick bli svartvita istället.

egobilder
Sundsvall och Takida here I come!!!
Det var ju över ett år sedan jag såg dom sist, känner abstinensen kommer krypande allt mer.
Men en gång om året brukar jag hinna med och se dom =) Undrar hur många ggr jag har sett dom nu? Förra året såg jag dom faktiskt två ggr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0