091104

Idag mår jag bättre och det känns väldigt skönt för då kan jag jobba imorgon =)

Satt faktiskt och gjorde min önkelista igår och ja, de blev en hel del saker. Mest till hemmet faktiskt.
Av prinsen vet jag redan vad jag ska få, väldigt behövliga saker kan jag säga.
I helgen får vi våran nya säng, åh kan inte väääänta, vill ha den NU! Det ska bli såå skönt att få en liten bredare säng, inte för att jag klagar på att ligga tätt, men ändå. Plus att den vi ska få har varsin fjärrkontroll som man kan ställa ryggstödet hur högt man vill ha det. Och även en ny sängstomme kommer vi köpa oss.
Funderar på en helt enkel vit utifall man vill ändra färger eller ngt efter ett tag så funkar ju vitt till allt =)

Maten står i ugnen och riset ska hällas i det kokande vattnet. Ljusen är tända och vi väntar bara på att tv:n ska börja.
Ha de gött, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0