091107

Hej!
Sitter och kikar på EMA på Mtv just nu. Fan vad jag skulle vilja ha varit där i torsdags. Jag har redan sett alltihopa, men kan inte låta bli att kika ändå, fast spotify är på med goood music på i bakgrunden haha!

Jag blev inge friskare igår, men idag är jag iaf uppe på benen och vi ska försöka pallra oss till pizzerian lite senare =)
Idag har jag också orkat färga håret, haft smink i facet och haft "riktiga" kläder på och även varit in och beställt våran sängstomme som vi får hämta på måndag. Och senast torsdag så kommer våran soffa också, wooo! Nu händer det grejer haha.

En vän ska komma och upp och äta pizza och mysa idag, hoppas hon inte hunnit ändra sig bara för då blir jag faktiskt riktigt ledsen!

Ha en bra lördag hörrni. <3

öga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0