091111

Oj, vilken skön dag det har varit och Oj vad överraskad jag blev i morse när det låg vitt på backen och det bara vräkte ner snö. Äntligen!!  =)

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Grabbarna är och fixar ngt med en bil. Jag har pysslat lite (som vanligt) satt upp dom tavlor som jag gjorde igår och lite sådant smått och gått. Har precis kommit ut från duschen. Tog och ställde datorn vid toalettdörren och satte på Spotify på högsta volym, haha! Vet du hur härligt det är att sjunga i duschen? Prova!!

Ska ta och laga mat nu till grabbsen kommer hem och sedan ska jag krypa ner i våran uuunderbara säng. Fälla upp ryggstödet och kika på Grey´s.
Ha en underbar kväll. <3

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0