091118

Hej å hå här rullar dagarna förbi hihi!
Vi har äntligen fått våran efterlängtade soffa! Och den är uuunderbar, jag älskar den. Just nu befinner jag mig i mitt paradis känns det som, hehe.
Jag håller på för fullt och dekorerar målar och grejar nu när jag äntluígen har fått mer inspiration till det måste jag bara göra det =)
Ikväll har jag målat ngr krukor, glas som har blivit till ljuslyktor och ett par tavlor jag hade tröttnat på som blev svarta. Perfekt att göra lite sådant här och fördriva tiden lite med och vill man inte ha det själv så kan man ju ge bort de i present =)
Jag ska ta bilder på soffan och lite sånt i morgon så ni får se, men just nu har jag två grabbar som ligger och latar sig i den ;)

målning

så här kan det se ut en onsdagskväll hemma hos oss
kladd
 Det är kladdigare än vad det ser ut, tro mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0