091119

Denna torsdag (dagarna går för fort alltså!) så har jag, svärmor och svärsyster(?) spanat runt på stan och loppis. Så jäkla roligt asså! Man kan ju hitta allt möjligt kul, älskar loppis. Vi har i lägenheten en svart mask, inte en MASK utan ett maskansikte om ni förstår hehe, som är lite så där fulsnyggt. Iaf så hittade jag exakt samma mask på loppisen fast i brunt, exakt samma, skit kul, för 30 kr! Så nu hänger den bredvid den svarta och det blev as snyggt =)
Jag ska lägga upp bilder på soffan imorgon, jag har bara inte hunnit idag. Vi hann bara innanför dörren så lära vi åka på skoterkörkortskursen som startade idag. Nu jäklar blir det åka av =)

Tänk att få åka runt i snön i solskenet. Att sedan när man har kört ett tag åka till ett ställe där man tar fram sin ryggäck som man har packat full med god picknick. Varm choklad, smörgåsar och kanske en lättöl(?). Åh så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0