091125

Är det för tidigt att börja julpynta? hmmm...

Min syster sjulle ju ha kommit idag, men vi bestämde fredag istället och de går ju lika bra =)
Idag fyller vår vän och "inneboende" år. Tänkte jag skulle hitta en present åt honom när jag ändå ska ner på stan och träffa Ida.
Sen ska jag få en överraskning av min prins, wiii, älskar överraskingar! jag fick reda på att jag skulle få den igår (alltså inte vad det är) och jag låg hela kvällen igår innan jag skulle somna och försökte komma på vad det är. Det slutar på S sa han... öh? okej... Sedan dess har jag försökt komma på saker som slutar på S och de är inte många hahah. Åh längtar tills han kommer hem =)

Jag börjar nog med julpyntningen idag!

                     höstmys  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0