You make me smile

Sitter här hemma och har nyss kikat på film, jag och Danne. Min prins har åkt iväg till Sthlm och kommer inte hem förren på torsdag. Det kommer kännas ensamt att ligga i en stor säng själv. Att inte kunna krypa tätt intill när man vaknar på natten. Usch vad jobbigt, hoppas jag kan sova i natt.
Som tur är så är jag inte ensam hemma iaf, Danne håller ju mig sällskap. Annars hade jag säkert åkt till Gävle och sovit "hemma" för jag verkligen rent utsagt och ärligt HATAR att vara hemma på natten själv. Det är ngt som jag måste öva på i framtiden.

Fortsatt trevlig söndagskväll hörrni. 
Och om ni har ngn att ligga tätt intill inatt, kryp lite extra nära.

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0