Så himla sugen...

Men hej!
Jag blev så ootroligt sugen på att börja blogga, helt sjukt eftersom att jag inte har bloggat på typ mer än ett år..
Förstår att det måste vara tungt ibland för dom som har en "poppis" blogg, hur håller man motivationen till att blogga vid liv?
-Kanske ett mer spännande liv att dela med sig av än mitt hehe!

Tror fan att jag ska börja blogga igen, nu när det snart är sommar får man kanske mer inspiration till att skriva och dela med sig, om inte annat så kan jag ju skriva för min egen skull.
Jag ska ge bloggandet en till chans, om det inte håller i sig är det slut!

Hur går det med sminkandet då?
Jo, jag har inte sminkat så mkt på sistone, men har även haft fullt upp med plugget! Känner ingen panik inför det, det kommer när det kommer..

Sminkade faktiskt min syster i helgen som var. Eller egentligen var det en provsminkning inför kommande helg då hon ska på bal.

Tror jag ska sluta nu medan jag har motivation och inspirationen uppe.
Men nu blir det blogga av kan jag lova, hej hej!

frisyr och smink=jag
Jag vet, bilden är inte åt rätt håll. Men min lilla "skit" dator är så seg.
Detta är iaf ett smakprov på hur min syster kommer att se ut på balen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0